澈鲤子

醉折桃枝倚孤船,清阴不改待君归。

自己写的不知道关于什么的26字母xx欢迎捉虫xx
A——abandoned被遗弃的 
I am the abandoned people.我是被遗弃的人。 B——back倒退 
The time can't back.时光无法回溯。 
C——calm平静 
The calm days make people worried.平静的日子令人不安。 
D——die死 
Sad isn't bigger than heart dying.哀莫大于心死。 
E——ending结局 
Only stories have the happy ending.只有童话中才有完美的结局。 
F——feed厌烦 
I'm feed up with the life which without you.我厌烦这没有你的日子。 
G——give赠予 
I still keep the candy which you gave me although it got bad.我仍然收藏着你给我的糖果即使它已经变质。 
H——helpless无希望的 
I'm helpless of life.我已对生活失去希望。 
I——idictic白痴般的 
I did many idictic things because I love yiu.因为爱你我才会做出这么多白痴般的事。 
J——joke笑话 
Everything likes a joke.每件事都像是一个笑话。 
K——kid开玩笑 
Maybe you are only kiding.或许你只是在开玩笑。 
L——laugh大笑 
You may think it's a bit of laugh.你可能觉得那有点好笑。 
M——mask面具,掩饰 
I wear a which can't be seen to mask my feelings.我带着无法被看见的面具掩饰着自己的内心。 
N——nail揭露 
My action nails my lie which is I don't love you.我的行为揭露了我不爱你的谎言。 
O——oath誓言 
The oath makes everyone laugh.所谓誓言不过惹人发笑。 
P——palm手掌 
That day, my palm touched your palm.那天,你我手掌相触。 
Q——quarter四分之一 
I want to with you at close quarter.想要离你更为接近。 
R——rack折磨 
Can think but can't get is something that rack me.可念而不可得折磨着我。 
S——sacrifice牺牲 
I'm gald to sacrifice myself for you, whatever.我愿为你牺牲自我,不论为何。 
T——take接受 
You can take it or leave it.爱要不要。 
U——unable无法 
When you run away, I was unable to hide my disappointment.每当你逃避时,我难掩失落。 V——vacuum空白 
I may be in a vauum there.我可能有些迷茫。
W——wait等待
I'm waiting  to for you and your answear.我一直等待着你和你的答案。
X——xylophone木琴
Yu broken his xylophone for Zhong, I can give up everything for you.俞伯牙绝弦为钟子期,我可以为你放弃所有。
Y——young年轻
We are still young and have more time than others.我们还年轻,比他人有更多时间。
Z——zone将……化作区域
I have already zoned you in my heart.你早就在我心里占据一席之地。

评论

热度(3)